Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Az utolsó hétvége :)

2012.12.09. 09:39 kishangleany

Pontosabban az utolsó olyan hétvége, mikor Picúr még nem érkezett meg, de itt vannak a szülők velünk, és az utolsó simításokat elvégezzük a lakáson.

Ilyen teendők pl.:

  • a Zoli által házilag gyártott előszobabútor felszerelése
  • a babahinta felfúrása
  • a szintén házi készítésű wc-beli tároló polcok felszerelése
  • a pelenkázó lábának megrövidítése (túl magas nekem)
  • 2 szekrény falhoz rögzítése a gyerekszobában
  • mindezek után az utolsó nagytakarítás

Ha annyit mondok, hogy egész jól haladunk az nem írja le megfelelően a dolgot, hiszen a lakásunk az elmúlt 1 hónap alatt szinte akkora változáson ment keresztül, mint előtte 3 év alatt összesen. Szóval az "egész jól" nem az ide illő jelző, nem fejezi ki eléggé, hogy mennyire elégedett vagyok. Főleg azért mert a legtöbb változás Zoli keze munkáját dicséri. Még a fürdőszoba is, amit ugyan fizikailag nem ő csinált (bár besegített), de a megtervezés, és méretek kiszámolása, és egyéb apróságok mind az ő érdemei. Nagyon büszke vagyok rá, mert nem csak az ambíciói vannak meg ahhoz, hogy eltervezgesse a lakásunk szépülését, hanem élvezettel (és szakértelemmel) meg is valósítja az egészet.

Ma reggelre amúgy azt álmodtam, hogy ugyanez a hétvége volt, mint most, és elfolyt a magzatvíz, hívtuk a mentőt, és mentünk a kórházba. Kicsit pánikoltam álmomban, de aztán megnyugodtam, hogy végre találkozom Picúrral :) De még előtte felébredtem :)

Péntek este viszont amíg Zoli falat mászni (legénybúcsúban) volt, addig én már számoltam a perceket, ugyanis erős volt a gyanúm, hogy nem simán jóslózok, hanem ezek bizony 10 percesek... A 2. óra után már erősen gondolkodtam, hogy hívjam-e őt vagy sem, mert ezek a bizonyos keményedések a meleg vizes fürdő hatására sem múltak el. Aztán végül nem hívtam Zolit, lefeküdtem aludni, gondoltam, hogy majd alakulunk valahogy, és ahhoz a helyzethez majd alkalmazkodom. És hát azóta sem történt előrehaladás, úgyhogy csak jóslók voltak, bár elég hitelesek :)

A maival együtt már csak 3 nap kell, hogy elteljen... :)

8 komment

Címkék: 38hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr645788078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

173414 2012.12.09. 14:48:05

Komolyan, úgy izgulok, mintha nekem lennének napok hátra...

120867 2012.12.09. 16:32:19

Én is nagyon izgulok! Ezek olyan kellemes emlékek lesznek :)

kislucuska 2012.12.09. 17:13:28

Nekem is borsózik a bőröm, ha Rád/Rátok gondolok ... És annyira ügyesek vagytok ... MINDENKI!

178257 2012.12.09. 22:07:15

Olyan aranyosak vagytok, köszönöm, hogy ennyien és ennyire izgultok értünk :)

2582 2012.12.09. 22:20:26

Természetesen én is izgulok értetek, és el sem hiszem, hogy már csak 3 nap (2 és egy kicsi) van hátra. Várom a nagy hírt! :)

178257 2012.12.10. 09:08:34

@Antibaby: Ez a hátralévő pár nap gondolata nekem is elég hihetetlen, pedig minden készen áll itt nálunk :)))

Etti 2012.12.10. 11:11:18

De aranyosak vagytok! (Nálam is ez volt a "teszt", aszonta a védőnő is, amíg el tudok aludni két fájás között, addig ez még nem az "igazi"... persze mivel az is pontosan így indult, én már nem hiszek a mesékben! :D )

178257 2012.12.10. 16:20:21

@Etti: egy kicsit tartottam is ettől a teszttől, pont azért mert emlékeztem, hogy Te mit meséltél :))) De úgy voltam vele, hogy ha Picúr elindul, akkor aznap ígyis-úgyis mentőt kell hívni, mert ugye Zoli legényt búcsúztatott :) Vagy max saját magam vezethettem volna be a kórházba, na de azt inkább nem vállalom :)
süti beállítások módosítása