Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Kétségek, félelmek, aggodalmak

2013.03.04. 13:45 kishangleany

Nézem ezt a csodafiút, miközben alszik, imádom, ahogy szuszog, gyönyörködöm mindenében, és közben azokon az észrevételeken agyalok, amit még magamnak is alig merek bevallani, nem, hogy kimondva bárkivel megbeszélni...

Nézem ezt a csodafiút, miközben alszik, imádom, ahogy szuszog, gyönyörködöm mindenében, és közben azokon az észrevételeken agyalok, amit még magamnak is alig merek bevallani, nem, hogy kimondva bárkivel megbeszélni...

Ez az állapot hetek óta tartott. Aztán úgy döntöttem, hogy nem őrülök meg szép csendben, de muszáj megosztanom a meglátásaimat valakivel, hogy kiderülhessen: csak túlaggódom a dolgokat vagy működik az anyai ösztön... Zolinak ezért elmondtam, hogy miket vettem észre, mégiscsak ő az apa, biztosan segít megítélni a helyzetet. Hát... ő engem akart orvoshoz küldeni kb.

Én meg nem bírtam ebbe belenyugodni, úgyhogy a Dévényes szakemberünktől megkérdeztem első körben... Na ő már nem látta annyira alaptalannak az aggódásomat, de azt mondta, hogy pár hetet még legalább mindenképpen várjunk, mielőtt határozott következtetéseket levonunk, viszont tényleg oda kell figyelni addig is.

Kimondani félek a gyanúmat, nem tudom, hogy egyáltalán ilyen korán ez vizsgálható-e. Minden esetre nem akarom, hogy maj pl 2 éves korában megkérdezi a doki, hogy "és anyuka, pár hónaposan nem volt esetleg ilyen meg olyan tünete a fiának?" és én meg verem a fejem a falba, hogy nem vettem komolyan a megérzéseimet...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr445788108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paha 2013.03.04. 15:43:17

Konkrétabban miről van szó, mit látsz?

178257 2013.03.04. 16:31:20

@Paha: az egy dolog, hogy szociálisan még egyáltalán nem mosolyog, de amúgy is szinte alig - eleinte azt mondtuk, hogy ő biztos morci baba lesz. De az már aggasztóbb, hogy nem igazán követi az elé lógatott tárgyakat, nem keresi, sőt sokszor kifejezetten kerüli a szemkontaktust - még a miénket is... :(

paha 2013.03.06. 14:46:48

Az is egy reakció, hogy kerüli a szemkontaktust, nem csak néz maga elé mozdulatlanul, nem? Alapvetően én is azt mondanám, hogy felesleges aggódni és meglátod, hogy kis idő múlva viccesen fogsz visszagondolni ezekre az aggodalmakra, főleg mert mindig jönnek újabbak, hisz azért szülő a szülő, hogy aggódjon a gyerekéért...

kislucuska 2013.03.06. 16:24:34

A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a nagykönyvben megírtak. A kisfiam nagyon későn kezdett el mosolyogni, pontosan nem emlékszem, így megnéztem a képeinket. A három hónapos képei között is alig-alig van egy két mosolygós, de aztán úgy 5 hónapos korában belehúzott és azóta is folyamatosan mosolyog, rötyög nevetgél ... A többi dolog amit írtál, valóban nagyon képlékeny még ilyenkor, mert minden napról-napra változik. Tudom én soha nem voltam kibékülve a gyerekek koordinálatlan szemmozgásával, a gyerekorvos barátunk győzött nyugtatni, hogy ez ebben a korban ok, nyugodjak meg kinövi. És kinőtte ... Amit még tenni tudsz, hogy átbeszéled ezeket a dolgokat a védőnővel és gyerekorvossal. Ha normálisak biztosan tudnak neked hasznos dolgokat mondani.
süti beállítások módosítása