Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Itt vagyunk

2013.01.26. 14:09 kishangleany

Bocs, hogy eltűntünk, nekem egyszerűen alig van időm baba és egyéb itthoni teendők mellett írni (akár levelet, akár blogot). Passzív netező lettem, azaz ráérő (?) perceimben csak olvasom a netet, elvétve egyszer-egyszer jut időm arra, hogy szerkesszem is, azaz írjak is. Tényleg elnézést mindenkitől, aki pedig várná a bejelentkezésemet. Igyekszem, higgyétek el :)

A helyzet amúgy nálunk:

A hasfájás fokozódik, szegény Robi szenved, én is azt teszem, mivel segíteni semmivel nem tudok rajta, legalábbis eddig semmi nem vált be (tápszer váltás, Gripe Water, köményes tea, kamilla tea, Mecsek Baby tea, Infacol, masszírozás, tornáztatás, hasra fektetés, meleg borogatás, babusgatás). Szeretettel várom a további javaslatokat, ha vannak, de ha valaki azt mondja, hogy ekkorra meg akkorra kinövi, engem már az is megnyugtatna asszem!

A tej kérdés közben megoldódott, mert múlt héten fejtem utoljára, azóta teljesen elapadt a forrás, már nem is foglalkozom vele, hiszen most a hasfájás nagyobb gondot okoz, aktuálisabb kérdés.

Tápszerrel is szépen növekszik a fiú, arányosan gyarapodik, semmi pufiság szerencsére - most kb 4900 g lehet a súlya, és megjelentek a zabálnivaló kis babahurkák a combjain és a karjain :)))

Még némi rossz hír is van: az éjszakázások rajtam jól meglátszanak - tegnap a neurológiai kontrollon az EEG eredményem borzasztó rossz lett... Ennek következménye, hogy gyógyszer adagot kell emelni nehogy rosszullétem legyen, és valahogy meg kell oldani, hogy éjjel aludni tudjak... Aha, ezt magyarázzam meg a 6 hetesemnek... :( Pedig megoldani muszáj, mert különben ő látja kárát, nagyon nem szeretném őt veszélyeztetni...

Na most megint jelenésem van :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr415788093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2582 2013.01.26. 18:17:37

Ha úgysem szoptatsz, akkor nem tudjátok felosztani az éjszakázást Z-val, annak érdekében, hogy kipihentebb legyél?

kislucuska 2013.01.26. 19:22:55

Hasfájásról és ha tényleg megnyugtat ... A kislányom pont így volt mint most Robi. Nála minden este 8 körül kezdődött és volt hogy 10-ig folyamatosan ordított. Mi is mindent kipróbáltunk (majdnem mindent amit felsoroltál) és hiába ... Egyetlen megoldás volt: az idő. Nálunk pontosan három és fél hónap kellett, de addig minden nap ment a cirkusz. Az egyetlen amit tehetsz: simogatás, ölelgetés, nyugtatás, ringatás. Csak hát baromi nehéz, hogy látod szenvedni a kisfiad, vele szenvedsz Te is és nem lehet megoldani.. De nyugi, tuti elmúlik. A fáradság. Szerintem itt Apa nem nagyon tud segíteni, esetleg hétvégén, mert gondolom ő meg dolgozik. Próbálj meg napközben aludni vele, hagyd a csudába a háztartást, tényleg helyezd magad előtérbe, mert nagyon sok minden múlik rajtad és nagyon nem mindegy, hogy milyen állapotban vagy. Ja és ami tuti, az eleje tényleg nagyon nehéz, de hidd el, egyre könnyebb lesz ...

173414 2013.01.27. 08:35:42

Én is ezt tartom az egyetlen megoldásnak, nálunk is csak az idő segített... 10 hét után mint akit elvágtak, elmúlt.

paha 2013.01.29. 19:59:51

Eszterünk is extrém hasfájós volt és sajnos hiába mondták, hogy majd hathetesen, majd háromhónaposan, stb, csak akkor múlt el neki, mikor már egész nap intezíven mozgott és bocsánat, de kifingott minden felesleget. :) Mi is a fenti szereket jártuk végig, még annyi, hogy egy kolléga javasolt ún. meggymagzsákot. Ezt lehet kapni is, de gyártani sem túl bonyolult, befőtt mag is megteszi. Használat előbb be a mikróba majd rá a gyerek hasára. Nem mondom, hogy csodát tett, de néha pl. ettől aludt el.

178257 2013.01.29. 22:31:07

@Antibaby: most azt csináljuk, amit Te is mondtál, Zolié az éjjeli műszak, én kialszom magam, és napközben minden mást én vállalok itthon. Aztán majd kialakul, meglátjuk, hogy hogy bírjuk. @Kislucuska: én is azt terveztem, hogy majd vele együtt alszom napközben, de a fiatalember tegnap pl jó, ha összesen fél órát szundított :) Lehet, hogy front volt, vagy nem tudom, de az Istenért nem akart aludni se ágyban, se kézben, sehogy, így aztán én se tehettem :) @Hold-Anyu: az idő nevű megoldásban akkor én is nagyon bízom :) Ja és Nektek meg jobbulást mihamarabb! @Paha: te jó ég, remélem nem kell azért olyan sokat várnunk már, mert ez elég nagy kínzás. Neki átélni, nekünk meg végignézni.
süti beállítások módosítása