Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Nyűgös

2013.02.18. 11:31 kishangleany

Még mindig csak sír és sír. Kézben viszonylag jól elvan, de nem cipelhetem folyton, főleg, hogy házimunka is lenne, ráadásul ő is már nagyon álmos. De ha leteszem sír, hergeli magát, nem alszik.

Na mondom, most pedig muszáj már kiporszívózni az ő szobáját is, betettem hát Robit az ágyába, természetesen elkezdett keservesen sírni, én meg elindítottam a porszívót, na azóta csend van. Mármint csak a porszívó megy, pedig a szoba már tiszta :) Robi a zajra azon nyomban elaludt, én meg csak lestem :) Amikor kikapcsoltam, rögtön felébredt, úgyhogy most egy kicsit járatom magában a gépet, hogy a fiam pihenhessen - hát ez elég vicces :)))

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr985788105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kislucuska 2013.02.18. 15:55:53

Az élet praktikái ... (((o;

paha 2013.02.18. 16:20:09

Hallottam erről én is, sok gyereknél beválik. A miénk félt tőle, mint a tűztől, még az asztal alá is bebújt, ha anya beindította. Most már kibékültek több-kévésbé.

2582 2013.02.18. 18:20:51

Háhá, egyáltalán nem vagyok meglepődve. Mi pl. kb. fél éve vettük észre, hogy remekül tudunk aludni a mosogatógép monoton zúgására. És a szomszédban zajló házibuli kurjongatásait is elnyomja. :)
süti beállítások módosítása