Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Miegymás

2013.02.04. 23:48 kishangleany

Volt némi nézeteltérésünk a UPC-vel, így aztán nem csak Robi miatt nem tudtam írni, hanem net sem volt, de végül meggyőztem őket, hogy nincs 55ezres tartozásunk...

Családilag amúgy minden oké. Tegnap este kifakadt a BCG oltás helye, szegény babámnak biztos fáj most, mert elég nyűgös. Holnap ortopédiára megyünk csípőszűrésre, szerdán Robi 8 hetes, csütörtökön pedig DPT oltás... Őszintén szólva félek az oltásoktól, még ha meg is vetnek érte. Nem a szúrástól, hanem az ismeretlen (elhallgatott?) mellékhatásoktól, amik talán csak évek múltán jelentkeznek. Lehet, hogy csak paranoiás vagyok, de nem tudhatjuk...

Ti hogy vagytok ezzel a témával?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr305788095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paha 2013.02.05. 08:39:15

A Dr. House-ban volt egyszer egy durva jelenet egy nőről, aki nem akart semmilyen oltásd beadatni a gyerekének és House a maga módján elmagyarázta, hogy miért fontos... Mi "megálltunk" a kötelező oltásoknál, volt még nem kötelező, de ingyenes, meg nem kötelező és nem ingyenes, ezeket kihagytuk. Otthon a gyerekorvost kérdeztük a "kullancsoltásról", ő még nem javasolta, itt Ausztriában azonnal megkapta (valahol olvastam, hogy a lakosság 95%-a be van oltva itt). Lekopogom, eddig nem nagyon volt durva mellékhatás (láz, hányás, stb.), a legutóbbitó két hét múlva kiütéses lett, de hamar elmúlt az is. Sok dolog mögött sejtek összeesküvést, eltitkolást, a védőoltások szerintem nem ilyenek.

kicsinap 2013.02.07. 08:48:45

Szia! Először is nagyon-nagyon örülök nektek!! Gratulálok!! (Remélem még pár hét, és én is csatlakozom, de psztt.:-) Az én apukám 30 éve gyerekorvos, nem tud komoly problémákról beszámolni. Én személy szerint sokkal jobban félnék azoktól a halálos betegségektől, amiktől megvédi a gyerekeimet az oltás, és amiket mi már csak a Móra regényekből ismerünk...Nálunk soha semmi nem volt az oltásoktól, a legtöbbtől még hőemelkedés sem. Mi a nem kötelezők közül is beadattunk párat, amit apu javasolt, az agyhártyagyulladás ellenit, és a bárányhimlő ellenit. (Ez utóbbi témában elég nagy a vita, de én bízom apuban, aki szerint egyre durvább szövődmények vannak, az ő körzetében is került több kisgyerek lélegeztetőre. Ráadásul egy családban ha végigmegy akkor az utoljára elkapónak már nagyon durva, és itt sok gyerek van, tehát ezt inkább kihagynánk.) Én nem félek az oltásoktól, nagy áldásnak tartom, hogy léteznek. És ha már itt tartunk az életnek vannak mellékhatásai.:-) A sok vegyszerezett, feltupírozott kaja, amit megeszünk, a szar levegő, a víz, a vegyszerekkel kezelt ruhák stb. hát nem hinném, hogy éppen az a pár oltás lenne a leggázabb.

178257 2013.02.07. 15:51:35

@Paha: összeesküvés-elméletekben én is jó vagyok, remélem oltásokkal kapcsolatban Neked van igazad!

178257 2013.02.07. 15:57:42

@Kicsinap: De jó, ez nagyon jó hír :) Ha nem vagy babonás, akkor gratulálok, ha igen, akkor szülés utánra tedd el a gratulációmat :) És persze kívánok még jó egészséget és sok örömet :) Az oltással kapcsolatos írást köszönöm :) Ma már nem is aggódom emiatt annyira, most épp más van terítéken csak hogy ne unatkozzunk :) Írtam is róla egy bejegyzést.
süti beállítások módosítása