Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

36. hét - az első CTG

2012.11.13. 13:13 kishangleany

Amint azt írtam az előző bejegyzésben is, ez a hét és a következő is jó zsúfolt lesz.

Ma voltunk először CTG-n. Minden vizsgálat előtt (már előző napon) el szoktam mondani Picúrnak, hogy mi fog történni, és mit szeretnénk, ha ő tenne közben. Na ezt, most elfelejtettem, csak ma reggel jutott eszembe. Nyilván nem lett belőle baj, csak én éreztem úgy, hogy de dilis vagyok, nem szóltam időben a fiamnak. Az elején egyébként nem is nagyon akart mozgolódni, pedig a váróban kint még irtó aktívan forgolódott :) De amint felkerültek a pántok, na ott leállt, megmakacsolta magát :)

Az apja is elkezdte kicsit ösztönözni, picit bökdösni, simogatni, beszélni hozzá, és egyszer csak nagy duzzogva nekilendült, első nekifutásra rögtön arrébb rúgta az alsó érzékelőfejet :) Utána viszont már nem volt megállás, még a vizsgálat végeztével sem hagyta abba, biztos úgy volt vele, hogy "ti akartátok, hogy ficánkoljak, hát tessék" :) És végül még csuklani is elkezdett, na akkor fejezték be a szívhang figyelését. Már haza is értünk, sőt én visszafeküdtem aludni, akkorra kezdett valamelyest ő is elnyugodni.

Mindenesetre nagyon ügyes volt azért ma is, és hát már most mondtam neki, hogy egy hét múlva (előre is elnézését kérem) újra menni kell, és újra ez lesz a produkció. Ahogy észrevettem, nem nagyon szerette korábban az UH-ot sem, és most ezt sem. Nem szégyenlős, csak hagyják őt békén :) Apjára ütött, nem csak külsőleg :)

2 komment

Címkék: 35hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr855788063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etti 2012.11.19. 13:01:37

:) ez de aranyos! Lehet, hogy az én fiam egész életében utálni fog, de nekem egyszer se jutott eszembe szólni neki... :$ Amúgy ő ezek szerint nem az apjára ütött, mert minden uh vizsgálaton mórikálta magát... bezzeg a ctg-n... csak akkor volt hajlandó megmozdulni, mikor már rohadtul unta a dörömbölést, akkor is csak azért, hogy lerúgja a készüléket a pocakomról... :D

178257 2012.11.22. 12:23:04

@Etti: Na azért utálni csak nem fog :))) Néha az jut eszembe, hogy még jó, hogy nem emlékszünk a pocakban eltöltött időre, mert néha én is milyen hülyeségeket bírtam összezagyválni Picúrnak... :)))
süti beállítások módosítása