Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Közvéleményt kutatok

2012.07.31. 12:17 kishangleany

A tegnapi fotóm alapján mondjátok már meg nekem légyszi, hogy tényleg nagyon lent van-e a hasam, és ha igen, akkor ez baj-e.

Csak mert mostanában párszor hallottam ezt a pocimra, hogy "te jó ég, nagyon lent van, vigyázz vele!" - és nem értem ezt a mondatot :-o Igazából hogyan lehetne feljebb, hiszen a méhem teteje is még csak a köldököm magasságában van...?

6 komment

Címkék: 20hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr165787997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kislucuska 2012.07.31. 16:20:21

Két gyerek után még mindig laikusnak tartom magam és kérlek így fogadd a véleményemet. Szerintem irtó nagy és szép a pocid (megnéztem az én képeimet és nekem nem volt ilyen nagy ez idő tájt). Látszik, hogy vékonyka vagy és a terhesség csak a pocidra koncentrálódott. Én nem látom lent a hasad, de ki mondta ezt neked? Az orvosod? Szerintem csak ő tudhatja, láthatja, érezheti, hogy hol a baba (meg persze Te,) de ha ő nem mondja hogy gond van szerintem ne izgulj! Én teljes mértékben megbíztam a dokimban, nekem az ő szava szent volt. Még a védőnőd esetleg, hisz ők látnak nap, mint nap kismamákat, esetleg kérdezz rá nála is. Bár én a védőnők szavát, véleményét sem tartom mérvadónak, tudnak ám ők is nagy butaságot mondani.

79664 2012.07.31. 21:06:01

Dehogyis, tokeletes a pocid, csak alakulsz, nyugi ;) nagyon szep a pocid, elvezd ezt a csodaszep allapotot! Kisfiad lesz? O, mennyire fogod imadni.. :) jo egeszseget !

petrus 2012.08.01. 12:38:52

szerintem sincsen túl lent. ilyenkor még amúgy se szokott följebb menni, pont amiatt amit írtál. meg amúgy is ahány kismama annyi pocak. ha a baba rendben van, akkor mindegy mekkora, milyen formájú, úgyhogy nyugodj meg:)

178257 2012.08.02. 21:10:37

Kislucuska: egy ismerős lány mondja minden találkozáskor ezt, az orvos szerencsére emiatt nem aggódik, bár azt ő is megállapította, hogy félidős létemre jó nagy a pocakom :) De ezt nem nevezte bajnak - még jó :)

178257 2012.08.02. 21:13:43

Nagyhajni: köszönöm szépen :) én meg a fotóidra mondom, hogy tökéletesek, szóval azt hiszem lett egy új ügyfeled, már csak idő kérdése, hogy bejelentkezzek Hozzád :)

178257 2012.08.02. 21:16:18

Petrus: én is ezt szoktam mondani, hogy nincs 2 egyforma terhesség, még szinte ugyanannál a nőnél sem :) Mindenesetre örülök (és köszönöm is), hogy mindannyian megnyugtattatok :)
süti beállítások módosítása