Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Klion kúp

2012.07.06. 15:05 kishangleany

Az előző bejegyzés folyománya... Csak, hogy stílusos legyek.

Az előző bejegyzés folyománya... Csak, hogy stílusos legyek.

A Klion kúp tegnap esti alkalmazása után számítottam arra, hogy csípni fog, de mégsem csípett. Arra is számítottam, hogy bővebb váladékozást vált ki, de az se nagyon történt meg.

Arra viszont nem számítottam, hogy narancssárgás-rózsaszínes folyásom lesz, amitől persze megint frászban vagyok, és kezdek is ezektől kicsit besokallni.

Most ez a kúp miatt van? Vagy a tegnapi kenet mintavétel miatt? Vagy a kettő együtt? Egyáltalán normális ez???

Ja és a tegnap este még csak az első volt, 10 kúpból áll a kúra, azaz még 9 este, majd utána még 9 ilyen nap...

Nem mondom, hogy nyílegyenes, zökkenőmentes babavárást képzeltem el, de azért ennél egy picit lehetne egyszerűbb. Nem is jó ez a kifejezés, nem egyszerűbb, hanem inkább aggodalom-mentesebb...

Szólj hozzá!

Címkék: 16hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr335787980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása