Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Izé és Védőnő

2012.05.04. 13:57 kishangleany

Valószínűleg az előzmények, a belső bizonytalanságom, és a mostani babavárás vegyes izgalmai miatt alakult ki bennem, hogy nem igazán szeretek beszélgetni a terhességemről. Zoli nyilván kivétel ez alól. Szakemberrel is megbeszélem természetesen amit kell, meg ide is leírom, amit fontosnak/érdekesnek tartok, hogy később majd emlékezzek rá, de ennyi. Sokkal befelé fordulóbb lettem a témával kapcsolatban, mint korábban. Egyszerűen iszonyú rosszul viselem, mikor valaki olyasmit mond nekem, amit én nem úgy érzek/gondolok/élek meg vagy netán a saját idegességemen felül még az ő mondatával is elbizonytalanít... Pont elég nekem az, ami az én fejemben zajlik, megnyugtatni úgysem tud senki az eltérő véleményével, ha én nem úgy látom a dolgot, sőt...

Senki ne vegye ezt személyeskedésnek, mert nem az! Egyszerűen így alakult és kész. Ha akarok róla beszélni, akkor fogok magamtól.

Most csak arra vágyom, hogy aludjak szinte egyfolytában, az ébren töltött időszakokat meg Picúrral beszélgetve és Zolival megosztva töltsem. Tudom, antiszociálisan hangzik, de fáradt vagyok, ez egy ilyen időszak, majd változni fog hamarosan.

Voltam egyébként védőnőnél is. Összességében minden rendben volt, de azért a találkozás rátett még egy lapáttal az idegeskedésemre: a leadott vizeletminta gyors elemzése azt hozta, hogy minimális vér van a vizeletemben. Védőnéni szerint olyan kevés, hogy ennyivel nem szoktak törődni. De attól még engem zavar, mert emlékszem, hogy ugyanez volt Bogyóval is. Remélem nincs összefüggés... Zavar, hogy nem tudom, hogy ez mennyire általános dolog kismamáknál, meg úgy egyébként is, nem tudom, hogy nálam mi volt a helyzet babavárás előtt, szóval semmit nem tudok, csak nagy a zavar a fejemben.

Na majd jövőhéten a nődoki megmondja. Vagynem.

4 komment

Címkék: 07hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr585787934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2582 2012.05.04. 14:12:11

Azt hiszem, az egyik legrosszabb érzés a világon, amikor az ember segíteni szeretne, de nem tudja, az adott szituban mi a segítség, és mi nem az. Most pl. olyan jó lenne, ha a zsebemben lenne a bölcsek köve, és tudnám, hogyan nyugtathatnálak meg! Mondanám, hogy most úgy megölelnélek, mert az ölelés legalább nem "szavak", amelyek akár fordítva sülnek el... de tudod, nem vagyok egy ölelkezős típus. Lehet, hogy meghívlak egy sütire (vagy sajtos chipszes eperre :) ), és csak nézlek, amíg eszed. ;)

178257 2012.05.04. 19:24:36

Ezzel máris sokat segítettél, köszönöm! El sem hiszed mennyire jól esett, amit írtál! :) A sütiben benne vagyok, de azért beszélgessünk is közben, jó lesz már újra találkozni :) Gondolkodtam egyébként, és lehet, hogy inkább az a pontos megfogalmazás, hogy nem arról van szó egészen, hogy nem akarok, hanem nem merek beszélni a babás dolgokról, semmiről, mert azzal túlságosan beleélem magam, és egyelőre nagyon félek, hogy vmi miatt csalódnom kell... Szóval önvédelem. De majd igyekszem azért :)

2582 2012.05.04. 19:39:57

Teljesen megértem. A beszédtémák tőled függenek majd, a bejegyzésed után aztán különösen. :) Eddig is megmondhattad volna, és ezután is jó lenne, ha megmondanád, ha valamiről nem szeretnél beszélni, vagy bármi nem oké úgy, ahogy van. Tudod, hogy én ilyenen nem sértődöm meg. :) Amúgy egy kicsit hadd magyarázkodjak! :) Úgy érzem, akárhogy állok hozzá a mások babavárásához, az félreérthető. Ha kérdezek, beszélek róla, talán tapintatlan vagyok. Ha hallgatok róla, biztos irigykedem és fájdalmas nekem a téma. Tudod, meséltem már ilyeneket neked. Szóval legjobb a nyílt és egyenes kommunikáció. Mondd meg, ha valami sok vagy ha épp kevés! :)

178257 2012.05.05. 20:44:11

Nem kell magyarázkodnod egyáltalán :) Én egyébként szóltam volna, hogy így érzek, de bennem is csak most fogalmazódott meg egyértelműen a dolog. Nem lesz itt gond, ha találkozunk, akkor rendesen is meg tudjuk ezt is dumálni a süti mellett :)
süti beállítások módosítása