Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

A Nagy Nap...

2012.11.28. 15:56 kishangleany

Először úgy voltam vele, hogy nem publikálom, nehogy az a vád érjen, hogy direkt mi rendeztük így, de mivel teljesen tiszta a lelkiismeretem ezzel kapcsolatban, így mégis leírom :)

Először úgy voltam vele, hogy nem publikálom, nehogy az a vád érjen, hogy direkt mi rendeztük így, de mivel teljesen tiszta a lelkiismeretem ezzel kapcsolatban, így mégis leírom :)

Múlt héten megvolt a 2., ma pedig a 3. CTG, Picúr nagyon ügyes volt, ma még nógatni sem kellett külön, ahogy előre megbeszéltük: szépen, időben mozgolódott kitartóan.

Múlt pénteken az utolsó UH is megvolt, akkor azt mondták, hogy abban a pillanatban legalább 2800 g-os az én nagy fiam :) (Mostanra már elérhette a 3 kg-ot is, aztán a végső súlyt majd meglátjuk.) Akkor épp nem keresztben feküdt, hanem inkább faros volt, mindenesetre nem a megfelelő irányba próbált fordulni :) Ráadásul mostanra megint úgy érzem (és látom magamon), hogy mintha újra a harántfekvés lenne neki a nyerő, a kis makacs :)

Lényeg a lényeg, hogy az UH után elbeszélgettünk kicsit az orvossal, aki Picúr elhelyezkedése miatt, és mindkettőnk biztonsága érdekében azt javasolta, hogy ne várjuk ki a betöltött 40 hetet, hanem legyen időzített császár. Korábban már írtam róla, hogy barátkozom a gondolattal, most már itt az ideje, hogy elfogadjam a kialakult helyzetet, és legfeljebb majd még boldogabb leszek, ha mégis sikerül valami csoda folytán a természetes szülés.

Arról nem tudom, hogy írtam-e már, de beszélni már beszélgettem több emberrel is, hogy a Picúrral kapcsolatos történések szépen a 12-es szám mentén indultak, viccelődve mondtam akkor, hogy a '12.03.12-i utolsó mensi és a '12.04.12-i pozitív teszt után milyen érdekes lenne, ha végül '12.12.12-én születne :) Erre a doki múlt pénteken élből (anélkül, hogy engem kérdezett volna) bediktálta az asszisztensének, hogy akkor írjon ki minket december 12-re császárra... :) Szélesen mosolyogtam, mire meg is kérdezték, hogy mi jutott eszembe. És akkor mondtam el, hogy az a nap bizony csupa 12-es, mire az orvosom őszinte meglepetéssel az arcán nyugtázta, hogy valóban :)

Szóval, ha Picúr nem siet, és nem akar előbb elindulni, akkor a Nagy Nap nekünk 2012.12.12. lesz - és nem, nem mi kértük így :)

Csak mondom, hogy ez a dátum mához két hétre van... :))) Úgyhogy már csak (maximum) 2 hét az első ölelésig :)))

 

...egy kis kiegészítés:

elgondolkodva az elmúlt napok tapasztalásain bizony nem vagyok teljesen meggyőződve, hogy az én fiam kivárja a dec.12-t :) Mostanában már határozottan jóslózok, derékban is érzem a nyilallást, fáj a szeméremcsontom, és úgy összességében minden odalenti csontomat érzem minden mozdulatnál, ráadásul egyre sűrűbben jön rám minden látható ok nélkül a hasmenés... :) Na majd kiderül :)

6 komment

Címkék: 37hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr135788070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

120867 2012.11.28. 18:34:20

Ezek alapján én sem hiszek a dec.12-i dátumban, sztem akkor már otthon lesztek hármasban (ha a vendégsereget nem számolom :)). Bármikor is születik, életed egyik legszebb dátuma lesz! :)

petrus 2012.11.28. 21:30:37

kirázott a hideg! drukkolok és gyakran jövök:)

kislucuska 2012.11.29. 07:44:03

Én is nagyon szorítok Neked! Azt még meg szerettem volna Tőled kérdezni, hogy folytatod-e a blogod Picúr érkezése után is? Remélem ... :o)

178257 2012.12.01. 21:42:13

@Csupilany: az biztos, hogy a legszebb nap lesz, már nagyon várom :)))

178257 2012.12.01. 21:43:41

@Petrus: köszi, és várlak szeretettel - személyesen is legközelebb is :)

178257 2012.12.01. 21:45:45

@Kislucuska: köszönöm Neked is, és igen, úgy tervezem, hogy folytatom az írást Picúr születése után is, ha már babanaplót úgysem fogok vezetni :)
süti beállítások módosítása