Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Időjárási viszontagságok

2012.10.29. 14:42 kishangleany

A védőnő és a nődoki is megnyugtatott, hogy a szédelgés simán betudható a frontoknak, főleg hogy most tényleg erősek ezek a frontok, plusz én alapból is érzékeny voltam rájuk. Ma d.e. volt még egy kis vérnyomás ugrálásom is, az általában 100-110 körüli értékem felment 138-ra, majd 1 perc múlva már csak 96 volt, és ez ismétlődött egy ideig.

Na aztán ha ez nem lenne elég, akkor van még: a hideg front miatt a vércukrom is magasabb, mint szokott lenni, pedig nem eszek tiltott dolgokat, sőt semmi mást, mint eddig.

Igazából nem tudom eldönteni, hogy jogosan fogom-e rá az egészet az időjárásra, vagy egyszerűen csak a szervezetem érzi, hogy egyre közelebb a vége, és egyre nehezebben viseli.

Én is néha már értem, hogy miért mondják a végére, hogy ez már szó szerint terhesség, mert tényleg minden nagyon nehézkes tud lenni. Ennek ellenére senki ne gondolja, hogy méltatlankodni akarok, mert nagyon nem. Sőt semmi pénzért nem cserélnék senkivel, ennek így kell lennie, nagyon szeretem, hogy Picúr itt van velem :)

2 komment

Címkék: 33hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr915788056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

173414 2012.10.29. 21:19:04

Ma már én is extrán szédülök, minden bajom van... Megértelek, én is így voltam az utolsó hetekben, mégis azokat szerettem visszanézve a legjobban :)

178257 2012.10.30. 16:22:58

Neked is az időjárás okozza vagy valami más? Mára én jobban lettem, de ma egész végig sütött a nap, mérséklődött a hidegfronti hatás :) Egyébként Zoli nekem is azt mondta, hogy az egész babavárás ideje alatt rajtam is most látszik leginkább, hogy mennyire élvezem :) Ez biztos azért is lehet, mert valamelyest megnyugodtam már egy ideje, főleg így, hogy már elkezdtük a 34. hetet és 2 kg felett van Picúrom :)
süti beállítások módosítása