Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Forog

2012.10.28. 10:01 kishangleany

Mikor minden előzmény nélkül éjjel rengetegszer arra ébredsz, hogy annyira szédülsz, hogy megállíthatatlanul forog veled a szoba, az szerintem önmagában is ijesztő. Ha mindez babavárósan esik meg, akkor a helyzet még aggasztóbb. És ha tudod, hogy közben epilepsziás is vagy DE nem vagy biztos benne, hogy a forgó érzés ehhez kötődik-e (sőt, reméled, hogy nem...), na akkor bizony lehet, hogy közel a pánikhoz töltöd el az éjszakát... Legalábbis velem ez történt.

Azóta se tudom, hogy mi volt, mert mindent megmértünk, amit lehetett (vércukor, vérnyomás), és minden rendben volt. Ha legalább alacsony lett volna az egyik, akkor megnyugszom, de így félek, hogy nehogy megismétlődjön, főleg ne, mikor egyedül vagyok.

Addig meg próbálom ráfogni a dolgot arra, hogy éjjel bizony elég nagyot változott az időjárás, több mint 10 fokot hűlt a levegő, nagy szél érkezett, folyamatosan esik, és kettős front is hat. Hátha tényleg emiatt volt csak az egész...

2 komment

Címkék: 32hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr665788054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2582 2012.10.28. 17:35:09

Nem okoskodni szeretnék, de váratlan pánikroham is lehetett. Velem egyszer pont ez történt, éjjel erre ébredtem, egészségesen, nem várandósan, csak épp nyomasztott valami a tudatalattimban, amire csak napokkal később ismertem rá.

178257 2012.10.28. 19:10:41

Gondolkodtam rajta, de nem valószínű, hogy nálam erről volt szó. Egyrészt most úgy érzem, hogy minden rendben, nincsenek komoly félelmeim semmitől, sőt az ébredések közt csodaszépeket álmodtam Picúrral :) Másrészt, ha valami aggaszt vagy zavar, az nálam inkább gyomorbaj formájában jelentkezik fizikailag, vagy szimplán hasmenést okoz :) Harmadrészt a közérzetem továbbra sem túl rózsás, pillanatnyilag arra tudok csak tippelni, hogy valahonnan valami nyavalyát lehet, hogy sikerült összeszedni, és ez társul az egyre megterhelőbb várandós tünetekhez.
süti beállítások módosítása