Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

32. hét

2012.10.15. 23:49 kishangleany

Ma végre sikerült elintéznem a lakcímmódosítást. A sorszámom alapján egy ember volt előttem, mégis kereken egy órát vártam arra, hogy a kijelzőn a 167-esből végre 168-as legyen, majd az ügyintéző kb 90 másodperc alatt nyomtatott nekem új lakcímkártyát, és már jöhettem is el. Rendesen meglepődtem azért a tempón is, meg ezen az aránytalanságon is.

Aztán a házassági anyakönyvi kivonat másolatát is kikértem, hogy Picúr születésénél már a 300 napnál nem régebbi verzió legyen a kezünkben.

Így most kb minden papírral készen vagyunk, ami majd a kórházban kelleni fog, már tényleg csak apróságok vannak hátra, amit ha végszükség esete áll fenn, akkor Zoli egyedül is el tud intézni, ilyen pl a pelenka vásárlás, még pár babaruha és ágynemű beszerzése.

A kórházi csomagba is kell még 1-2 dolog, de ezzel alapvetően szerencsém van, mert csak magamnak kell pakolnom, és magamnak se sok mindent, csomó dolgot helyben kapok, Picúrnak pedig mindent biztosítanak. Természetesen, ha akarok, akkor vihetek be neki ruhát, de nem szükséges, mert azt is adnak. Ez egy ilyen full extrás hely :)

Ja, délelőtt a dietetikusnál is jártam, ott a doki még nem aggódott a cukorértékeim miatt, sőt megnyugtatott, hogy még mindig jók vagyunk, úgyhogy én sem cidrizek feleslegesen, ő jobban ért hozzá.

Drága kisfiam meg közben csak bukfencezik és bokszol itt bent a pocakomban, nem érdekel, hogy néha már fájdalmas, akkor is úgy szeretem, ahogy ezeket műveli :)

2 komment

Címkék: 31hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr155788047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petrus 2012.10.16. 19:53:06

melyik kórházba mész, hogy ilyen jó dolgotok lesz?:)

178257 2012.10.17. 21:43:33

Ez lesz az: http://www.robertklinika.hu/ :) Normál tempóban sétálva tőlünk 15 percre van, az én terhes-tempómban 30 perc :)
süti beállítások módosítása