Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Fáradtan...

2012.10.03. 22:52 kishangleany

...zuhantam be az ágyba, az egész napos talpalás eléggé leamortizált. Nem is tudom, hogy bírtam végig, komolyan. Jó, mondjuk az esti mulatságra már nem jutottunk el, nem mertem volna bevállalni, mert annyira fájt már a pocakom, hogy így is féltem, nehogy bajunk essen...

...zuhantam be az ágyba, az egész napos talpalás eléggé leamortizált. Nem is tudom, hogy bírtam végig, komolyan. Jó, mondjuk az esti mulatságra már nem jutottunk el, nem mertem volna bevállalni, mert annyira fájt már a pocakom, hogy így is féltem, nehogy bajunk essen...

Na de legalább eredményes napot tudhatunk magunk mögött, elégedett vagyok. Nem mindent intéztünk el, de haladtunk előre:

  • vettünk kiságyat
  • hozzá matracot is
  • van most már szoptatós párnám is
  • vásároltunk lámpákat a gyerekszobába és az előszobába is
  • kiválasztottuk az új hűtőnket
  • elkezdtük a szülésfelkészítőt
  • megnéztük a szülőszobát és a csecsemő osztályt
  • megrendeltük a szőnyeget a gyerekszobába
  • és még egy nagybevásárlást is beiktattunk a nap végén

Hát ennyire futotta a mai napon, szerintem nem csoda, ha kissé K.O. vagyok :)

Szombaton újra nekifutunk a bútorosokkal a tervezésnek, felmérésnek, úgyhogy az is megy már a maga útján, és ahhoz is már vannak elképzeléseink az új mosdókagylót illetően.

Az okmányiroda van még hátra, ami viszonylag sürgős, meg lassan el kell kezdenem összeszedni a kórházi csomagot... :)

Szólj hozzá!

Címkék: 29hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr455788039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása