Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Bőr

2012.09.18. 14:54 kishangleany

Azt mondják, hogy a kismama bőre megszépül a babavárás ideje alatt. Na ez nálam totál nem igaz, mert olyan kelések, furunkulusok és mérges pattanások váltják egymást folyamatosan az arcomon és a nyakamon is, hogy egy serdülő kamasz megirigyelné.

De persze ez legyen a legnagyobb bajom :)

2 komment

Címkék: 27hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr605788028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kislucuska 2012.09.20. 12:48:34

Hát igen, én is így voltam. Aztán már csak abban bíztam, hogy a szoptatás alatt majd alakul a helyzet, hisz akkor sem lesz menstruációm és talán ... Hát ez sem jött be. Én szülés után az 5. héten már menstruáltam és szépen pöttyösödtem. Pedig 17 hónapig aktívan szopiztattam, pár hónap szünet és most újra szoptatok, de én vagyok a világ legboldogabb pöttyös anyukája. Pont a napokban találkoztam egy régi barátnőmmel, akivel rég találkoztunk, megjegyezte, hogy semmit nem változtam, hát igen a pöttyök gondoskodnak róla, hogy örök tini maradjak ... :)

178257 2012.09.21. 10:55:57

Az a rész már nekem is ismerős, hogy "boldog pöttyös anyuka" :) Én is vidáman nyomkodom a pattanásaimat, mert tudom, hogy nem ez számít :) És ez az örök tini dolog meg nagyon tetszik, meg is jegyzem magamnak :)
süti beállítások módosítása