Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Khm... Nagy dolog...

2012.08.14. 10:48 kishangleany

Igen, A nagydologról...

Igen, A nagydologról...

A haskeményedés ellen ugye eleinte MagneB6-ot szedtem nagy dózisban, ami erős hasmenést okozott. Akkor aztán kaptam a Magnerot-ot...

...és most visszasírom a hasmenést, bármilyen is volt...

Tegnap este majdnem 1 órát (nem túlzás!!!) ültem a wc-n. A végén már a könnyeim is folytak, annyira fájt. Ráadásul nem hogy nem erőlködtem, de sokszor úgy kellett visszatartanom a nyomáskényszeremet, ami automatikusan ment volna végig a testemen. Egyszerűen ijesztő volt a mértéke, főleg mivel tudom, hogy milyen érzés volt a szülőszobán... Féltem, hogy ez a fajta ösztönszerű nyomás a méhszájra, és ezáltal Picúrra is hatással lenne, nem mertem kockáztatni. Azt hajtogattam egyfolytában, hogy én ezt nem bírom tovább, de nem a fájdalomra értettem, hanem a fiam miatti aggodalomra és arra, hogy nem tudom kordában tartani az ő érdekében az eszeveszett nyomáskényszeremet.

Végül aztán csak sikerült többé-kevésbé eredményesen megoldani a helyzetet, de azóta is érzem, hogy fáj... És persze most megint azt mondom, hogy akkor már inkább a hasmenés...

11 komment

Címkék: 22hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr435788003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kislucuska 2012.08.14. 11:57:18

Uhhh, megértelek! Én is szenvedtem, de nagyon, már a falat kapartam. Sajna nálam az volt, hogy elkezdődött és végig elkísért, szinte a szülőszobáig. Nekem ajánlott a védőnőm pár dolgot, lekvárt és cseppeket, ami csak a bélben oldódik, tehát ártalmatlan a babára. Meg persze a kúpot, brrrr .... Én a cseppeket választottam, de azt sem mertem folyamatosan, így az lett, hogy időnkét szedtem, pár nap szenvedés, majd a várva várt hatás. Képzelheted amikor a szülőszobában voltam visszatartáson folyó magzatvízzel, bekötött infúzióval és szorulással. Na ez volt ám a párosítás. Kérdezd meg a védőnőd, hogy mit ajánl, de ha gondolod én is utánanézek, hogy pontosan mik voltak ezek a szerek.

petrus 2012.08.14. 19:47:06

én sajnos régebben egyébként is szenvedtem ilyenektől(mármint nem terhesség miatt), de szerencsére találtam rá szuper cuccot. ugyan elég drága, de nekem megérte, mert csomó más jó hatása is van, immunrendszerre, vitaminok stb. aloe verás gélről beszélek, amiből napi fél decit kell lehúzni. ja, nem vagyok aloe díler mielőtt aggódni kezdenél:):) csak kipróbáltam és bevált. szóval felgyorsítja az anyagcserét és a bélbolyhokról is lepucolja a cuccot. 1-2 hónap után meg már elég szinten tartásként néha meghúzni a palackot:) 1 havi adag kb 6500 ft, viszont semmi szintetikus. ja és semmiképp se vedd neten, nagyon le tudnak húzni vele. remélem mielőbb megoldódik a gondod.

178257 2012.08.15. 14:01:37

@Kislucuska: jövő héten megyek védőnőhöz, rákérdezek majd, hogy milyen ötlete van, de azt megköszönöm, ha Te is utánanézel még :) A lekvárt mások is ajánlották, de nekem az eddig nem jött be :( Szeretem ugyan, csak nem értem el vele a kívánt hatást :)

178257 2012.08.15. 14:07:01

@Petrus: asszem tudom mire gondolsz, FLP cucc, ha jól sejtem. Hallottam már a termékről, és azt is hallottam több helyről is, hogy sok mindenre jó, én csak azért viszolygok tőle, mert maga a cég totál ellenszenves nekem. Megpróbáltak párszor beszervezni, és hiába mondtam nemet, jöttek és gyakorlatilag erőszakoskodtak már. Mondom, ettől a termék még lehet jó, csak ez a fajta marketing mély (negatív) nyomot hagyott bennem, és emiatt sajnos az utolsók közt szerepel nálam a gél, mint lehetőség. De ez csak az én véleményem, mást nem próbálok meg lebeszélni a használatáról :)

petrus 2012.08.15. 18:58:18

igen igen, az. jaja, a közelébe se kerülj a hálózatépítőknek:) nekem van kártyám,amivel tudok a nagykerben vásárolni, családilag sok terméket használunk, megveszem aztán már ott se vagyok:)

128144 2012.08.16. 10:57:45

Aszalt szilva? Joghurt (natúr) belekeverve zabpehely meg valamilyen gyümölcs? Nekem segített, mondjuk ennyire nem volt nagy a problémám.

178257 2012.08.16. 11:47:49

@Banderász: Hozzád hasonlóan a szilvát többen is javasolták (bármilyen formában), azt azóta megállás nélkül eszem :) Nem tudom, hogy ez segített, vagy az, hogy visszaálltam a MagneB6-ra, de egyelőre úgy érzem, hogy a helyzet javulóban van :)

kislucuska 2012.08.17. 06:05:46

Örülök, hogy megoldódni látszik ... Azért leírom, hogy én mit szedtem: Laelovac Lactuóz szirup. Mint már írtam, én sem szedtem folyamatosan, mert nem is volt rá szükség. Viszont amikor visszatért jó volt, hogy volt otthon. Ha esetleg ezt választod a későbbiekben (ha lesz rá egyáltalán szükség), ne lepődj meg ha nem azonnali lesz a hatás. Türelem ...

178257 2012.08.19. 09:16:36

Kislucuska, köszönöm a szer nevét, azért biztos ami biztos alapon fel is írom magamnak, és közben bízom benne, hogy nem lesz rá szükség :)

onenzs 2012.08.25. 00:02:43

Még a lenmag jó hatású állítólag. Kicsit megdarálva, vagy akár egészben natúr joghurtban... Ja, és szenna tea, bár azt nem tudom, lehet-e várandósan. Nekem amúgy a Dolomit Spezial jött be keményedésre és vádligörcsre. Már csak 3 hét, és még jóslóim sincsenek. Persze ilyenkor már normális a keményedés néha, de egyáltalán nem vészes. És állítólag így a leghatásosabb, ha a Ca és a Mg 2:1 arányban vannak. A Magne B6-ról elég rosszakat hallottam, nekem amúgy is gyanús, hogy ennyire reklámozzák... :)

178257 2012.08.28. 20:40:30

@Onenzs: én mondjuk a Béres Magne B6-ot szedem, állítólag az jobban felszívódik, de olyat is hallottam, hogy keményedésre és koraszülés megelőzésére kb annyit ér, mint a szentelt víz :) A Dolomitban az a szimpi, hogy egy fokkal azért természetesebbnek tűnik, mint a többi bogyó. Bár a genetikus szerint egyébként a Ca-t és Mg-ot sem szabad egyszerre bevenni, mert azok is gyengítik egymást, tök jó, nem? :) Ahány orvos annyiféle infó ugyanarról a dologról, győzzünk eligazodni :)
süti beállítások módosítása