Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

22. hét

2012.08.07. 10:59 kishangleany

Múlt héten végre megjelent a linea nigra :))) Na jó ennek nincs jelentősége, csak én hiányoltam, hogy nekem olyanom már nem is lesz. Aztán mégis, és már nem is csak a köldökömig ér, hanem feljebb :)

Picúrral egyszerűen nem tudok betelni, rengeteget ficánkol odabent, kezd igazi fiús, erős mozgásokat gyakorolni, néha én is meglepődöm, mikor egyszer csak hirtelen felébred és megbökdös belülről :) Még nem tudtam szabályszerűséget megfigyelni az ébrenléteiben, de majd biztosan ez is kialakul. Ő lassacskán 30 cm körüli nagyságot ér el, és mindehhez fél kiló a súlya kb, mostanában szoktam is mondani neki, hogy nem sokáig hívhatom Picúrnak így :)

Mindeközben én olyan tünetekkel vagyok ellátva, mint pl extrém fáradékonyság, orrvérzés és/vagy -dugulás, kezdődő hátfájás, légszomj (főleg evés után - még ha csak keveset ettem is), fokozott szőrnövekedés erre-arra (leginkább hastájékon), és persze a hangulatingadozások, ami miatt sokszor meghatódom, és sokszor sárkányabb vagyok a szokásosnál is :) Az utóbbi miatt persze mindig elnézést kérek utólag Zolitól, aki szerencsére nagyon jól kezeli az egészet. Továbbra is jelen van a feledékenység (ezt is utólag írtam ide, mert eddig elfelejtettem :) ), és a felállásnál a szédülés-érzet. Ezenkívül az alvás kezd kissé körülményessé válni, pedig a java még hátravan... :)

Múlt hétvégén Zoli szüleinél voltunk, és az az ágy amivel eddig semmi bajom nem volt, most hirtelen extra kényelmetlenül kemény lett, gyakorlatilag képtelen voltam aludni rajta, konkrétan 3 perc után azt éreztem, hogy a gerincem kettétörik! Pedig nem háton feküdtem (az eleve kényelmetlen már Picúr súlya miatt), hanem oldalt próbálkoztam, hasztalanul.

Ezen a hétvégén meg az én szüleim jöttek engem meglátogatni (Zoli addig vitorlázni volt). Kellemesen elbeszélgettünk, eltevékenykedtünk a klimatizált lakásban, jó volt velük találkozni, ritkán láttuk egymást mostanság.

A súlytöbblettel még mindig nagyon frankón állok, így a 22. hét elején plusz 1 vagy 2 kiló van rajtam az induláshoz képest, attól függően, hogy kinek a mérlegével mérem, de igazából mindegy is :) Lényeg az egészség, az sem érdekelne, ha már 10-zel több lenne ez a plusz :)

3 komment

Címkék: 21hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr425787999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kislucuska 2012.08.07. 22:37:28

Hangulatingadozás: a benzinkúton tankoltunk, amikor felfigyeltem egy báránykákat szállító kamionra mellettünk. Hallgattam az állatok bégetését és ennyi elég volt, hogy irtózatosan elkezdjek sírni. Mert hát szegények nem lehetnek a szép zöld mezőn. A férjem elkezdett vigasztalása: "Nyugi, csak a vágóhídig viszik őket!" Eredmény: órákig tartó sírógörcs ... (((o;

kislucuska 2012.08.07. 22:55:50

Nem igaz ám, hogy egy kommentet sem tudok leírni hiba nélkül. Az agyam és a kezem között hiányzik mostanában az összhang. Ne haragudj! :o(

178257 2012.08.10. 10:48:37

A hibákkal ne is törődj :) Ez a báránykás-sírós történet nagyon jó, és tényleg jól jellemzi, hogy milyen érzelmi hullámvasúton ülünk ilyenkor :)))
süti beállítások módosítása