Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Kedvenc hely

2012.07.22. 11:24 kishangleany

A kisfiam kedvenc helye a pocakomban egyelőre (vagy mostanában legalábbis) a hasam jobb oldalán, egészen a köldököm alatt van. Oda bekuckózza magát (mint ahogy EZEN a képen is látszik), és ki is lehet tapintani a buksiját, ahogy teljesen odabújik :) Ha ébren van, akkor néha a lábacskái a bal oldalamon lent kalimpálnak közben :)

Ez a jobbos fenti bekuckózás csak annyiban kellemetlen, hogy valami miatt olyankor nekem eléggé fáj egy ponton a köldököm mellett. Lehet, hogy csak a belső szervek rendeződnek, és pl a hashártyám húzódik (doki szerint), csak tegnap olyannyira erős volt ez a kellemetlen érzés, hogy kiegyenesedni egyáltalán nem bírtam tőle, és végül lelkifurdalva ugyan, de kénytelen voltam szegény fiamat picit odébb"masszírozni" és rávenni, hogy 1-2 cm-rel feküdjön arrébb, mert se állni, se ülni, se feküdni, se járni nem tudtam addig.

Hozzáteszem mint mindig, hogy ez nem panasz akar lenni, mert én magam sem gondolom, hogy okom lenne rá. Sőt, úgy érzem, hogy ez a fájdalom még akár örömtelinek is mondható, hiszen azért érzem, mert Ő itt van velünk :)

Nem tudom, hogy miért pont azt a helyet szereti legjobban, és azt sem tudom, hogy konkrétan mi van ott, ami nekem ennyire fáj, de a másik oldalon sosincs ez az érzés, kicsit sem kellemetlen, ha Picúr balra-fentre fordul be.

Már az is eszembe jutott, hogy a két utolsó UH-on megemlítették, hogy van miómám a mellső méhfalban. Nem ért váratlanul, már az első babánál is megvolt. Az orvos szerint azonban aggodalomra semmi ok, Picúr szempontjából ez nem fog gondot okozni, esetleg nekem lehetnek miatta fájdalmaim, ahogy növekszik a gyerkőc. Lehet, hogy ez lenne az az érzés...?

Szólj hozzá!

Címkék: 18hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr595787993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása