Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Álmok

2012.07.20. 22:47 kishangleany

Gyakorlatilag minden éjjel álmodom, ez elég régóta így van, szeretem is ezt a szokásomat. Az utóbbi időben bármiről is szól az álmom, mindig pocakosan látom magamat, még olyankor is tudatában vagyok Picúr jelenlétének :)

Tegnap éjjel azt álmodtam, hogy a kisfiam már meg is született, és én épp őt szoptatom. Semmi többről nem szólt az álom, csak erről, de annyira boldog voltam tőle, hogy ez az érzés még most is itt van bennem, és alig várom, hogy a valóságban is megtapasztalhassam! :)

Szólj hozzá!

Címkék: 18hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr875787992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása