Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Kínomban már röhögnöm kell

2012.07.05. 22:54 kishangleany

Megint egy kis testnedv-elemzés... Továbblépés csak saját felelősségre...

Megint egy kis testnedv-elemzés... Továbblépés csak saját felelősségre...

A mai vizsgálat eredménye: az amit láttam tegnap meg ma, az jórészt nem is vér...

Azért ha látszik valami szilvalekvár színű folyás, akkor mire gondolsz először? Hogy ez bizony vérzés, csak max nem friss. Na hát rosszul gondoltam, mert nem az. Hogy akkor mi? Ja azt nem tudjuk... Valami megszínezte a folyást. DE MI? Hát erre nem nagyon találtunk magyarázatot, de a doki azt mondta, hogy kis túlzással ő még ilyet nem látott :-o Én meg válaszoltam félig viccelve, hogy nagyon nem szeretnék különleges eset lenni most is.

Egy gyanúm egyébként van, a Maltofer nevű vérszegénységre kapott vitamin jutott eszembe, mert elkezdtem szedni, utána pár nappal később (bocs, gusztustalan lesz), totál feketére színeződött a székletem, és másnap jött ez a fura valami, amiről azt hittem, hogy vér. Mondtam a dokinak is, és nem tartja kizártnak a dolgot, úgyhogy utánanéz.

Ezenkívül volt kenet mintavétel a fertőzés gyanúja miatt, volt UH - hüvelyi és hasi is, meg kaptam hüvelytablettát biztos ami biztos alapon (Klion). Ettől egy picit tartok, mert állítólag marhára csípni fog...

A vér ami nem is vér eseten kívül volt még egy tiszta röhej érzésem egyszer a vizsgálat alatt. Méghozzá amikor azt mondta a doki, hogy az a kevés rész, ami mégis vér lehet, az amiatt van, hogy a méhlepény széle nagyon közel van a méhszájhoz, épp hogy nem lóg rá... Na ez szép. Pedig múltkor nem erről volt szó, hanem arról, hogy már jó helyen tapad, úgyhogy most mit gondoljak úgy összességében...?

Mindenesetre valamivel nyugodtabb vagyok most, mindig jó érzés Picúrom mocorgását látni az UH-on :)))

Szólj hozzá!

Címkék: 16hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr515787979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása