Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Riadalom

2012.07.04. 15:19 kishangleany

Korábban már írtam, hogy megint vérezgetek, de ma délelőtt a helyzet eldurvult, ijesztő mértékben folyt a vérem, azonnal mentünk a kórházba... Ha azt mondom, hogy teljesen elhatalmasodott rajtam a pánik, akkor még közel sem érzékeltettem igazán, hogy mit éreztem!! Múlt csütörtökön a dokim mindent rendben talált, a lepény jó helyen tapadt már, semmi oka nem lehetett a vérzésnek, ami viszonylag elfogadható magyarázattal szolgált volna. Épp ezért a félelem és a kétségbeesés totálisan legyűrt...

Az ügyeletes orvos megvizsgált UH-gal és manuálisan is, és legalább az megnyugtatott, hogy Picúr most is ott bukfencezett vidáman, erőteljesen vert a szíve, és a méretei is megfelelnek a korának. A lepény nem vált le, nincs vérömleny sem, a méhszáj zárt továbbra is, szóval tényleg minden rendben. Csak azt nem tudjuk (az orvosok sem), hogy akkor MIÉRT vérzek... Ez a bizonytalanság elég rossz. Nem tudni, hogy mit tehetnék még a biztonságunk és egészségünk érdekében, hisz nem tudjuk, hogy mi a baj! A doki azt mondta, hogy pihenjek, de eddig is azt tettem, nem erőltettem meg magam. Azt is mondta, hogy ne csak feküdjek, mert ha még lesz vérzés, akkor annak távoznia kell, mert ha felgyűlik a lepény és a méhfal közt, akkor lepényleválást okozhat, ami pedig végzetes... Sétálni eddig is sétáltam valamennyit, úgyhogy most tényleg valaki mondja már meg, hogy mit csináljak még jobban!?

Tudom, hogy le KELL nyugodnom, és tudom, hogy a vérzéstől még simán születhet egészséges babám idén decemberben, csak azért ez az állandó veszélyérzet nem épp ideális - gondolom ez érthető.

4 komment

Címkék: 16hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr565787977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

120867 2012.07.04. 16:55:09

Nem akarok hülyeséget írni, de nem lehet, hogy terhesség alatt is menstruálsz? Az egyik szomszédunk fél évig menstruált, észre sem vette, hogy terhes, csak aztán hirtelen úgy megnőtt a hasa, hogy rögtön kiderült. Amúgy ezt egyszerűen nem értem, hogy az orvosok nem tudják, hogy mitől vérezgetsz. Én azt javaslom, hogy keress fel egy másik vagy harmadik dokit is, hátha okosabbak lesztek. Ne stresszelj, ez továbbra is nagyon fontos, lényeg, h Picúr jól van. Az lenne a legjobb, ha minden nap lehetne UH-t nézni.

178257 2012.07.04. 17:36:15

@Csupilány: Nem írsz hülyeséget, én is gondoltam már a mensesre, de sajna, nem jó az időzítés. Még kb 2 hét van addig, hogy esedékes lenne a ciklusom. :( Az orvos kérdéssel meg úgy vagyok, hogy amíg kórházban voltam, addig (a hétvégi ügyelet miatt) 3 különböző doki vizsgált meg, rajtuk kívül aztán még a sajátom és most megint egy másik ügyeletes, szóval összesen 5, azaz öt különböző orvos látott, de magyarázat mégsincs :(( Mindegyik megnyugtat, hogy "ennek ellenére minden rendben, ilyen előfordulhat, menjen szépen haza piheni". Szóval ezek után már nem is merek még más dokikat megkeresni, lassan úgy érzem, hogy én vagyok a hülye, mert nem tudom elfogadni, hogy ez van, így kell végigcsinálni. Pedig nekem nem is a vérzés a gondom, hanem tényleg, amit Te is mondtál, hogy de MIÉRT, mitől, mi az oka? :(

petrus 2012.07.04. 21:00:58

én is egy másik orvost javasolnék, bár lehet nem mondana mást.én 4 éve jártam úgy, hogy évek óta beállt ciklus mellett egyszer csak hónap közepén vérezni kezdtem úgy, h fogamzásgátlót szedtem. innentől kezdve fél évig folyamatosan hol jobban hol kevésbé, de minden nap véreztem, váltottam gyógyszert, aztán leálltam vele, aztán fertőzéses tuneteim lettek, szedtem antibiotikumot, irrigáltam, aztán nem, mert mégse csináljam, különböző orvosoknál jártam, sztk-ban, magánrendeléseken, végül a 8. orvosnál sikerrel jártam és megtalálta a probléma forrását, azóta hozzá járok, nagyon rendes lelkiismeretes és nem fogad el pénzt. ha érdekel ki ő, megírom, meg h hol van. de el is mehetek veled, úgyis készülök kontrollra:)

178257 2012.07.05. 09:21:09

Petrus, aranyos vagy, köszönöm, lehet, hogy majd élni fogok a lehetőséggel :) Most még kiheverem a tegnapi vizsgálatot, mert ez azért fizikailag is kicsit megvisel. Jövő héten meg úgyis megyünk ehhez a neves genetikus doktornőhöz, aki mellesleg szülész-nőgyógyász is, lehet, hogy ha már ott vagyunk, akkor megkérem, hogy vessen rám ilyen szempontból is egy pillantást :) És ha ő sem tud indokot találni, akkor még mindig bízhatunk a Te dokidban, úgyhogy ezt még egyszer előre is köszönöm! :)
süti beállítások módosítása