Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

"Beszéljünk a hüvelygombáról..."

2012.06.08. 12:31 kishangleany

Ismét testnedvekről (az enyémekről) lesz szó, ismét leginkább is csak a magam kedvéért emlékeztetőnek, gusztustalan lesz, NE olvasson tovább, aki az ilyen részekre nem kíváncsi, vagy nem bírja őket!

Ismét testnedvekről (az enyémekről) lesz szó, ismét leginkább is csak a magam kedvéért emlékeztetőnek, gusztustalan lesz, NE olvasson tovább, aki az ilyen részekre nem kíváncsi, vagy nem bírja őket!

Igen, tudom, hogy a terhesség egy olyan állapot, amikor a nő immunrendszere takarékra állítja magát a baba miatt, így aztán fogékonyabbá válik mindenféle fertőzésre.

Azt is tudom tapasztalatból, hogy mikor eddig serdülőkorom óta megbetegedtem (nátha, influenza, stb), akkor az esetek többségében ez valamilyen hüvelyi folyással is együtt járt.

Szóval ezek alapján számíthattam volna rá (mégsem tettem), hogy a torokgyulladással együtt (vagy annak következtében) ismét lesz valami hasonlóban részem.

Mégis meg(ijedtem)lepődtem tegnap délelőtt, mikor egy jó adag zöldes-sárgás váladék távozott belőlem, ráadásul nem valami kellemes szag kíséretében... Na rögtön utánanéztem, és tényleg a torokgyulladást okozó bacik a vérárammal eljuthatnak a hüvelybe, és okozhatnak pont ilyen folyást... De akár bakteriális fertőzés vagy Trichomonas fertőzés is állhat a háttérben... Minden esetre jól hangzanak ezek!

Hívtam az orvost, de ő csak jövő csütörtökre adott időpontot, annak ellenére, hogy szóltam a folyásról, addig meg megy az idegeskedés, hogy nehogy a fertőzés eljusson Picúrig akárhogyan is!!!

Szólj hozzá!

Címkék: 12hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr325787951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása