Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Még mindig egyben :)

2012.12.06. 11:06 kishangleany

Azt hittem, hogy utálni fogom ezt a kérdést, de egyelőre semmi ilyesmi érzés nincs bennem, pedig folyton szembejön, mindig ezt kérdezik :)

Azt sokkal nehezebben tolerálom, ha valaki azért tulajdonképp megsértődik rám, mert én nem hívom fel, hogy elújságoljam neki, hogy mi a helyzet velem meg a babával. Tisztázzuk: senkit nem hívok fel csak emiatt a másik fél kezdeményezése nélkül. Ha az illető sehogy nem jelzi, hogy érdekli a dolog, akkor én nem fogom kéretlenül rátukmálni a történeteimet annak ellenére sem, hogy szívesen mesélek/beszélek erről az egészről, hiszen nagyon élvezem. De ismétlem, ha egyszer sem jelzi, akkor én nem erőltetem a dolgot, csak erre ne tessék besértődni - köszönöm.

Ma reggel ismét CTG-n voltunk, már szinte egyértelmű, hogy Picúr nagyon ügyesen időzítette a reggeli virgonckodást, így aztán a vizsgálat tökéletesre sikerült, nem kellett megismételni. A vérnyomásom így a gyógyszerrel viszonylag jól beállt 125 körülire, kivétel a keményedések időszaka, akkor jól elszalad 150 fölé, de a doki szerint emiatt nem kell aggódnunk.

Jövő hétfőn még lesz egy utolsó CTG, aztán kedden már csak ebédelhetek egy könnyűt, délután max folyadék, estétől semmi, szerda reggel pedig indul a buli... :)))

4 komment

Címkék: 38hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr35788075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

173414 2012.12.06. 12:37:41

Na, bírjátok ki együtt most már a gyönyörű dátumig...Egyezkedtem Istennel is, hogy ha én nem kaptam meg a sok 11-est, most már kárpótlásul nálad adja meg a sok 12-est :D Amúgy a sok- egyben vagy szövegtől már előre félek, nem azért, mert piszkál (deeeeiiiggeeenniiisss), hanem mert tényleg csúszok szét, így kissé ironikus. Már előre tudom, mit fogok mondani: egyben, de lehet, hogy a szülészetről már három darabban jövök, én kettőben plusz a baba, ha így haladunk. Tessék pihenni :) A telefonálókkal ne foglalkozz, én akkor lettem telefon-fóbiás, mostanra annyira, hogy azt sem tudom, hol van épp a telóm, a köv. szülésnél egy SMS-t nem küldök senkinek...

paha 2012.12.06. 14:52:01

Én nem sértődök, hogy nem hívsz fel, ellenben minden reggel azzal indítok, hogy megnézem a blogot... Szóval ha itt az idő, egy gyors posztot eressz majd meg. :)

Etti 2012.12.06. 18:54:58

ezúton (is) jelezném, hogy baromi kíváncsi vagyok, de szerintem tudod :D

178257 2012.12.06. 19:37:06

Édesek vagytok mind, természetesen nem is Nektek szólt az a bizonyos rész :)
süti beállítások módosítása