Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Történések, gondolatok

2012.11.22. 12:55 kishangleany

Ahogy fogy az idő, egyre több dolog történik körülöttünk/velünk, és egyre több gondolat kavarog a fejemben is.

Ahogy fogy az idő, egyre több dolog történik körülöttünk/velünk, és egyre több gondolat kavarog a fejemben is.

Megvolt a 2. CTG is kedden, ezúttal nem is sokszor kellett külön ösztönözni Picúrt a mozgolódásra, nagyon ügyes volt. Küön azért is büszke voltam rá, mert előre megbeszéltem vele, hogy 11 óra körül jó lenne, ha ébren lenne emiatt (nem akarnám én zavarni az álmát ébresztgetéssel), és ő pár perccel 11 után nagyon szépen be is indult, teljesen meghatódtam ettől :) Egy probléma volt csak: közvetlenül a CTG előtt még aneszteziológiai konzultációra kellett mennünk, ott viszont kb fél órás késésben voltak, tehát 11kor még bőven nem a CTG-laborban üldögéltünk. Ennek ellenére a kisfiam ügyesen kitartott :)

Ha már említettem az anesztest: ez a konzultáció elvileg mindenkinek kötelező, csak azért, hogy minden eshetőségre felkészülhessenek az orvosok. Az én dokim most már konkrétan azon az állásponton van, hogy szinte biztos, hogy Picúr (a mérete és az én méhsövényem miatt) nem fog tudni befordulni már, így aztán kb 99% az esély a császárra, az 1%-ot még azért fenntartjuk a csodának :) Viszont így már az is biztos, hogy nem december 17-én, hanem korábban fog születni Picúr. (A kérdés kb már csak az, hogy "csak" érzéstelenítés lesz, vagy altatnak is, de ez a neurológuson is múlik még, vele pedig holnap beszélek.)

Meglepődve tapasztaltam magamon, hogy nem is olyan egyszerű nekem feldolgozni ezt a császár kérdést, még akkor sem, ha egyetértek a dokival, hogy a kettőnk biztonsága és egészsége az elsődleges szempont. Szeretném átélni újra a vajúdást és a természetes szülést, hogy ezúttal egy egészséges babát tarthassak a kezemben. Ugyanakkor el tudom hinni, hogy ez most így megy.

Furcsa érzés, és ezzel van igazából a legtöbb "bajom" (értsétek jól), hogy ebben az esetben Picúrom nem tudja eldönteni, hogy mikor is szeretne kibújni, nincs a természetre bízva, hogy tegye a dolgát, hanem az orvos mondja meg, hogy mikor lesz a születésnapja. Furcsa ez az egész gondolatsor, de ezt is elfogadom, mert a legfontosabb valóban, hogy mindketten jól legyünk.

Magammal szemben viszont kicsit csalódás, hogy ennyit agyalok ezen, azt feltételeztem korábban, hogy nekem aztán nem lesz probléma, akárhogy is történik. És bár valóban nem problémáról van szó ezúttal, mégis az előzetes számításaimhoz képest már így is túl sokat törtem ezen a fejem.

A lakásban viszont közben újabb nagy haladást produkáltunk: elkészült a fürdőszobabútorunk, ÉLJEN :))) Igaz, hogy még irtó nagy a kupi a szerelés után, de sebaj, hétvégén jönnek a szülők, és segítenek patyolatot varázsolni mindenhol :)

Mert aztán 2, de legfeljebb 3 hét múlva megérkezik a családunk legkisebb tagja is, annyira hihetetlen és annyira jó ez... :)))

8 komment

Címkék: 36hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr95788068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petrus 2012.11.23. 14:29:05

én értem mire gondolsz a szüléssel kapcsolatosan, de ne feledd, ha császár lesz a vége, akkor is úgy kellett lennie, ő választotta magának ezt az utat is és azt is, az orvos miért pont arra a napra fog bökni, amelyikre:) ugye a nevét még tényleg nem említetted sehol? már nagyon kíváncsi vagyok rá:)

178257 2012.11.23. 16:40:22

@Petrus: ezt jó, hogy mondod, mert nekem ez eszembe se jutott eddig, pedig tök jó gondolat, így szerintem könnyebb lesz elfogadni a császárt magát, köszönöm! :) A nevet egyébként személyesen már el-el mondogattuk ismerősöknek, de még nem írtam le sehol (Facebook, iwiw, blog stb), de most már kitartok emellett, bő 2 hét múlva elárulom :)

120867 2012.11.23. 18:31:27

ÉS a Te nevedet lehet tudni? Szívesen bejelölnélek FB-on, hátha ott gyorsabban értesülök majd a nagy napról :)

petrus 2012.11.23. 21:25:22

igeen, erre én is kíváncsi vagyok, nem kell itt leírnod, de ha bejelölsz, megköszönöm:) Holdanyu ismerősei között megtalálsz, hosszúnevű Bvel kezdődős Petra vagyok:):)

178257 2012.11.23. 22:45:01

@Csupilany: Veled már meg is történt, még egyszer örvendek :)

178257 2012.11.23. 22:49:25

@Petrus: Holdanyu ismerőseit sajnos nem látom FB-on, csak a közöseket, így én nem tudlak megkeresni, de ha őt megkérdezed, akkor elárulja, hogy én ki vagyok, ezúton felhatalmazom rá, és akkor Te be tudsz jelölni engem :)

178257 2012.11.24. 07:54:09

@Petrus: (update) mégis sikerült megoldanom a dolgot, megtaláltalak közben :)

120867 2012.11.24. 21:29:04

Én is örvendek kishangleany és köszönöm! :)
süti beállítások módosítása