Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Dagadt

2012.11.15. 08:45 kishangleany

Na kb idáig sikerült kihúznom vizesedés nélkül. Persze tudom: "egy mérés nem mérés", de tegnap estére azért a bokáim és a lábujjaim kicsit bedagadtak, ami eddig nem fordult elő. Sebaj, ennyit már talán kibírok, csak ne társuljon hozzá egyéb tünet (pl. magas vérnyomás...).

Ezzel kapcsolatban az egyetlen apró gondolatom az, hogy nem örülök, mikor a haskeményedések közben (mérés nélkül is érzem) iszonyúan felmegy a vérnyomásom, a fejemet elönti a forróság és még szét is bírna robbanni - legalábbis ilyesmi érzésem van közben. Az magas vérnyomást egyébként nem 180 körül kell elképzelni, hanem "csak" 140 körül, de nekem, aki általában 100/60 körül mozog azért elég kiugró az épp az imént mért 145/86 is. Szerencsés körülmény, hogy legalább nem marad fent. Elmúlik a keményedés, és egy percen belül már vissza is álltam a max 115/70-es átlagértékre.

Ja és persze miért is ne, Zoli ma reggelre kicsit megbetegedett (már tegnap is kezdte emlegetni a torkát), úgyhogy most megpróbál szegénykém elszeparálódni, hogy minket biztosan ne fertőzzön le. Bár szerintem ilyenkor, mikor már tünetek vannak, már szinte mindegy, de értékelem, hogy óvni próbál. C-vitaminnal és Ferrum Phosphoricum-mal bocsátottam útjára ma dolgozni, hátha talán gyorsan kilábal a dologból, és hátha én nem kapom el tényleg.

2 komment

Címkék: 35hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr875788064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etti 2012.11.19. 12:57:57

... Erről eszembe jutott, mikor az utolsó hetek-béli vizsgálatok egyikére úgy érkeztem, hogy "hú, most érzem, hogy rohadt magas a vérnyomásom" (komolyan, rendesen zakatolt a fülem, meg minden...), meg is mérte a doki, és körbe-röhögött, mert 115/80 volt :D.... de ha eccer nekem ez a magas, no!

178257 2012.11.22. 12:19:48

Na nekem nincs ilyen szerencsém (persze ez relatív, mert legalább eddig nem volt magas :)), de mostanában tényleg minden keményedés ezt hozza magával :-o Persze amíg visszaáll utána, addig nincs gond, csak fent ne ragadjon :)
süti beállítások módosítása