Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Dokinál

2012.07.26. 18:49 kishangleany

A szokásos havi ellenőrzés történt meg ma délután. Hosszú idő után most úgy mentem oda, hogy a doki kérdésére ("Hogy van?") végre őszinte örömmel, mosollyal és nyugalommal azt tudtam mondani, hogy minden rendben van, semmi panaszom nincs, jól vagyunk :) Ennek ő is örült - még jó :)

Na aztán kiderült, hogy a telefonban rosszul emlékezett, mégse teljesen negatív a kenet mintám, van valami fertőzésem, kéne rá egy kis antibiotikum. Na hát ez remek, bár én azt mondtam erre, hogy a Klionos kezelés után a korábbi tüneteim elmúltak, nincs semmi kóros folyásom. Hümmögött, hát jó, akkor ez jó hír, hagyjuk is az antibiotikumot, feküdjek akkor az ágyra, lássuk az UH-on a babát.

Oké, fekszem, póló fel, szoknya le, Picúr a bal oldalamon fent látványosan kuckózik, én még viccelődni is elkezdtem, de hamar elhallgattam, mert a doki közölte, hogy "ejjha, hát annak nem örülünk, hogy így, ennyire keményedik a hasa..." Ez keményedés??? Na izé, álljon meg a menet! Itt tök hülyének éreztem már magam, mert eddig már rengetegszer voltunk kórházban ugyebár, mindig mondták, hogy figyeljek a keményedésre, és én mindig megkérdeztem, hogy jó, de az milyen? A válasz mindig csak az volt: "óóó, meg fogja azt ismerni..." Hát basszus, ezek alapján NEM, nem ismerem meg, és még felelőtlennek is érzem magam, hogy még ennyit se tudtam megállapítani, hogy keményedik a hasam??? Amikor utánaolvastam korábban ennek, akkor is azt írták, hogy a keményedés nem összetéveszthető mással, mert az egész has kőkemény lesz és fájdalom sugárzik a hátba.

Nekem ilyen nem volt, és most sem így történt, és a doki szerint ez mégis keményedés, akkor?

Á, mindegy, a végkövetkeztetés az lett, hogy a fertőzés okozhatja, úgyhogy mégis toljam csak azt az antibiotikum-kúrát... Ja meg még több magnézium, bár attól meg durva hasmenésem van, de sebaj. Odamegyek tünetmentesen, boldogan, és egy csomó recepttel és aggodalommal távozom. Hát ilyet...!

Persze a lényeg továbbra is az, hogy Picúrral minden oké, virgonckodik odabent, és természetesen az ő védelmében megteszünk mindenféle intézkedést. Immáron harmadszorra is megerősítették, hogy fütyis a baba, bár én ezt már elsőre is elhittem :)

Ja és még valami: eddig ugye a vérzés miatt kellett a házaséletet szüneteltetni, most pedig megint el vagyunk egymástól tiltva - a keményedés miatt. Magyarul no szex, na. És ezt minden formájában kell érteni...

2 komment

Címkék: 19hetes

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr415787995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kislucuska 2012.07.27. 16:27:09

Kedves Kishangleány!A másik blogod alapján jutottam el hozzád, "követlek" egy ideje, főleg, mert nagyon hasonlóan indult a babás történetünk. Írtam is Neked, hogy e-mailben majd leírom a mi történetünket (hátha tudok segíteni), el is kezdtem, de sajnos nem sikerült befejeznem. Annyira visszajöttek az emlékek, hogy szinte újra átéltem minden borzalmat, sőt még álmodtam is róla, így inkább hagytam. A lényeg, hogy mi is 2 évet vártunk a gyermekáldásra, mindenféle szenvedés, megalázás és küzdelem után most ott tartunk, hogy van két gyönyörű gyermekünk (23 hónapos és 4 hónapos) és leírhatatlanul boldogok vagyunk. Na, látod, már megint annyi mindent írnék, de inkább majd próbálok folyamatosan segíteni Neked (ha megengeded és persze ha tudok). A haskeményedésre valóban oda kell figyelni, ezt tapasztalatból írom. Az első gyermekemnél folyamatosan keménynek éreztem a hasam, de senki nem mondta hogy gond lenne, nem is éreztem, betudtam a vékony testalkatomnak. A második gyerkőcnél éreztem, hogy megint kemény, de valahogy másképp mint előtte. Fájdalom, kisugárzás nem volt, inkább úgy tudnám leírni, hogy többször el kellett nyújtóznom pihentetni. Nekem is szólt a doki, hogy kemény a hasam és sokat pihenjek, de én sem tudtam 100%-ra, hogy na ez most az. A lényeg, hogy pihennem kellett volna, de sajna nem tudtam a másik kicsi mellett. Nálunk a második baba korábban is érkezett, a 33. héten. Persze soha nem fogjuk megtudni az okát, de a lényeg, hogy biztos többet pihentem volna ha tehetem. Aztán PIC (koraszülött intenzív), de szerencsére minden rendben alakult. PIHENJ SOKAT! ja és amivel kezdenem kellett volna: gratulálok a Picihez és kívánom, hogy legyen mérhetetlen nagy örömetek benne. Bár ezt kívánni sem kell, úgyis lesz. (((o: Na már csak pár szót a megérzésekről. Én is végig tudtam és hittem, hogy minden rendben lesz, még akkor is amikor a koraszülött mentő vitte a babánkat. Volt félelem, aggódás, sírás, de legbelül éreztem, hogy minden rendben lesz, rendben kell lennie! És így is történt. Az anyai ösztön, megérzés nagyon tud aktiválódni, csak hallgass rá!

178257 2012.07.31. 09:57:08

Kedves Kislucuska! Örülök, hogy mégis írtál nekem, és főleg, hogy ilyen hosszan! :) A segítséget természetesen szívesen veszem, sőt, előre is köszönöm, a második félidőben biztosan szükségem is lesz a jó tanácsokra és tapasztalatokra, úgyhogy szeretettel várom a hozzászólásokat :) A keményedésre próbálok odafigyelni most már én is, csak még mindig nehezen tudom beazonosítani, hogy mi számít annak, és mi nem. Mindenesetre a doki jól a fülembe tette a bogarat, úgyhogy, lehet, hogy kicsit túlzásba is viszem az aggódást ezen a téren :) Egyébként a pihenés mennyiségével nálam nem lehet gond, hiszen itthon vagyok folyamatosan, és mostanában még a házimunka javától is kímélem magam :)
süti beállítások módosítása