Archívumom

Friss topikok

  • 178257: Nem vagyunk ám elveszve, csak a freeblog nem működik, így nem tudok bejegyzéseket írni sajnos :( R... (2013.04.04. 08:50) Elmúlt :)
  • Szandra: Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de annyit betegeskedtünk mostanában... na nem is részletez... (2013.03.19. 17:32) Fogas kérdés
  • Etti: Társaság?! Nem is értem, mire gondolsz! ;) (2013.03.19. 14:18) Szép sorban
  • Etti: Á, szerintem van belső vízmértékük... a vízszintest náluk jobban senki se méri ki! :D (2013.03.19. 14:16) Szenzor
  • kislucuska: A szociális mosoly tényleg nem jelent semmit, itt megint nagyon nagy szórás lehet attól, amit a na... (2013.03.06. 16:24) Kétségek, félelmek, aggodalmak

Protekció vagy nem? :)

2008.06.13. 11:21 kishangleany

Minő furaság. Valamelyik nap anyuval konzultálok épp, mondja nekem, hogy A Szolgáltató méltóztatott végre kiküldeni idén először (!!!) a fogyasztásunkról egy számlát. Na de nem ám akármilyet, hanem az egész idei félévest egyszerre!! Majdnem 70ezer forint, és ami még szebbé teszi az egészet, aszongya nagy bőszen a kedves levél: egy héten belül bizony hogy ám le is vonjuk eme nemes összeget a számlájáról. Na erre a reakcióm: anyátok p...-ját és egyéb nemes testrészeit...! Ha már fél éven keresztül az ő hibájukból nem történt semmiféle akció - még egy értesítő levél se jött, hogy ne várjunk számlát fél évig, akkor ne egy perc alatt akarja már rajtam behajtani a tartozást. Félreértés ne essék, nem azt vitatom, hogy jogos-e a 70ezer Ft-os követelés vagy nem, mert tudom, hogy az. Csak az eljárás azért milyen már?

Na mindegy, a lényeg a történetben, hogy felhívom A Szolgáltatót, majd az automata közli, hogy ha bármit akarok akkor legyek oly bájos, hogy minimum 3 percet várok, mert legalább ennyi a várakozási idő (???). Na kivárom, aztán hang alapján egy idősödő hölgy felveszi, rezignáltan beleszól: "igeeeeen?" Elmondom mit akarok, némi felháborodottság bujkál a hangomban, hozzáteszem, hogy kicsit meglepődtünk, ledöbbentünk a dolgon és aggódunk az ottani állapotok miatt... A nő: mi a fogyasztói azonosítója? Mert akkor majd utánajárunk a dolognak - mondja és ezzel azonnal mellé is teszi a kagylót és bájosan csevegni kezd valakivel... (?????????) Megy fel a pumpa bennem, már hergelem magam - ebben jó vagyok :))) - megint felveszi, belehallózik a fülembe, kérdezi a nevemet, címemet, aztán hatásszünet.... Kicsit fülelek, hogy most meg mi van, már épp kétségbe esnék, mikor újra megszólal kedvenc ügyintézőnk és mintegy 180fokot fordulva, mézes-mázosan kezd csevegni VELEM méghozzá a következő mondattal indítva: "Jaaaj, most látom, csak, hogy ön is iparági!!! Hát szinte kollégák vagyunk!!!" - és nevet és örül. Huhh- na mondom mostmár sínen vagyunk, mint József Attila :DD Innentől kezdve aztán semmi probléma nem volt, mindent elintézett amit csak akartam, garanciát vállalt, még a nevét is megadta, hogy őt hívjam legközelebb, ha valami mégsem úgy sülne el, ahogy ő azt beígérte nekem :))) Kösziköszi :)

Igen, mégis jó itt dolgozni :DD 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszamisza.blog.hu/api/trackback/id/tr8211991172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása